Herkese merhaba,
Umarım deneyimli bir Mercedes tamircisi veya W168 konusunda bilgisi olan biri bana yardımcı olabilir.
Araç:
Mercedes A160 (W168)
Üretim yılı: 2001
Benzinli, otomatik
Sorun:
EPS uyarı ışığı bazen motor çalıştırıldıktan hemen sonra, bazen de ancak 3-5 dakika sürüşten sonra yanar.
EPS ışığı yandığı anda, şanzıman sürekli olarak "F" ve "D" konumları arasında gidip gelmeye başlar.
Araç şiddetli bir şekilde sarsılıyor ve neredeyse sürülemiyor.
Bellek hatası:
– EPS kontrol ünitesi N47/5
– Hata kodu C1024
(Hata günlüğünün ekran görüntüsünü ekledim.)
Şu ana kadar yapılanlar:
– Tüm kablo tesisatı/kablo demeti kontrol edildi.
– Topraklama noktaları kontrol edildi.
– EPS kontrol ünitesi zaten değiştirildi.
Ne yazık ki, sorun değişmeden devam ediyor.
Küçük bir kasabada yaşıyorum ve burada deneyimli bir Mercedes uzmanı yok. Birkaç tamirhane şimdiye kadar sorunun nedenini bulamadı ve gerçekten çaresiz kaldım.
Sorularım:
Bu sorun şanzıman kontrol ünitesinden (EGS) kaynaklanıyor olabilir mi?
– W168'de tam olarak bu davranışa neden olan bilinen bir CAN veri yolu arızası var mı?
EPS ve şanzımanı aynı anda etkileyen bilinen herhangi bir kütle veya voltaj sorunu var mı?
Bu sorunu daha önce yaşayan oldu mu?
Özellikle eski Mercedes atölye şeflerinden veya teknisyenlerinden gelecek her türlü tavsiye ve deneyim için çok minnettar olurum.
Zamanınız ve yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla
Umarım deneyimli bir Mercedes tamircisi veya W168 konusunda bilgisi olan biri bana yardımcı olabilir.
Araç:
Mercedes A160 (W168)
Üretim yılı: 2001
Benzinli, otomatik
Sorun:
EPS uyarı ışığı bazen motor çalıştırıldıktan hemen sonra, bazen de ancak 3-5 dakika sürüşten sonra yanar.
EPS ışığı yandığı anda, şanzıman sürekli olarak "F" ve "D" konumları arasında gidip gelmeye başlar.
Araç şiddetli bir şekilde sarsılıyor ve neredeyse sürülemiyor.
Bellek hatası:
– EPS kontrol ünitesi N47/5
– Hata kodu C1024
(Hata günlüğünün ekran görüntüsünü ekledim.)
Şu ana kadar yapılanlar:
– Tüm kablo tesisatı/kablo demeti kontrol edildi.
– Topraklama noktaları kontrol edildi.
– EPS kontrol ünitesi zaten değiştirildi.
Ne yazık ki, sorun değişmeden devam ediyor.
Küçük bir kasabada yaşıyorum ve burada deneyimli bir Mercedes uzmanı yok. Birkaç tamirhane şimdiye kadar sorunun nedenini bulamadı ve gerçekten çaresiz kaldım.
Sorularım:
Bu sorun şanzıman kontrol ünitesinden (EGS) kaynaklanıyor olabilir mi?
– W168'de tam olarak bu davranışa neden olan bilinen bir CAN veri yolu arızası var mı?
EPS ve şanzımanı aynı anda etkileyen bilinen herhangi bir kütle veya voltaj sorunu var mı?
Bu sorunu daha önce yaşayan oldu mu?
Özellikle eski Mercedes atölye şeflerinden veya teknisyenlerinden gelecek her türlü tavsiye ve deneyim için çok minnettar olurum.
Zamanınız ve yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla
